چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 8 آذر 1400/ شماره 411
رشد محدود رقابت پ پ و پی وی سی ها،نیما کاهشی شد،دلار صرافی تسلیم دلار آزاد شد،قیمت بازار پرمصرف ها بدون تغییر و پ پ ها صعودی،شروع هفته‌ی نفت با صعود به 75 دلار،پایان کاهشی بورس تهران،

 رشد محدود رقابت پ پ و پی وی سی ها
مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ پ و پی وی سی در بورس کالا جریان داشت. در معاملات امروز، رقابت خریداران کالاهای گروه پ پ نساجی نسبت به هفته اول آذر، کمی افزایش یافت و رقابت های 1 تا 6 درصدی در دوشنبه قبل، امروز به 1 تا 9 درصد رسید. رقابت های پ پ شیمیایی نیز در بعضی گریدها کمی بیشتر از هفته گذشته بود و امروز خریداران بین 1 تا 15 درصد رقابت را در معاملات رقم زدند. گروه پی وی سی نیز امروز همه گریدهای s65 بین 15 تا 16 درصد رقابت شدند. هفته قبل، پی وی سی بندر امام و غدیر، با قیمت پایه معامله شده بود.

نیما کاهشی شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 30 آبان تا دیروز 79 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز کاهشی شد و به 23 هزار و 504 تومان رسید و اختلافِ آن با قیمتِ دلار قیمت های پایه دیروز، 16 تومان کاهش است. نکته مهم دلار نیمایی امروز میانگین روزانه است که از 23 هزار و 300 تومان به 23 هزار و 400 تومان صعود کرد. پایین بودن نرخ میانگین روزانه، در صورت تداوم، با کاهش میانگین هفتگی می انجامد.

دلار صرافی تسلیم دلار آزاد شد
دلار صرافی ملی که دیروز با کاهش 404 تومانی به 26 هزار و 412 تومان رسید امروز تغییر مسیر داد و با 202 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 26 هزار و 614 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم روند صعودی این هفته را ادامه داد و به 29 هزار و 470 تومان رسید. البته دیروز، دلار در بازار آزاد تا 29.500 تومان نیز پیش رفت و قیمت این لحظه، 30 تومان پایین تر از آخرین قیمت دیروز است.

قیمت بازار پرمصرف ها بدون تغییر و پ پ ها صعودی
بر اساس اطلاعات ویکی پلاست، در گشت امروز تعزیرات، یک انبار در منطقه شورآباد پلمب و به دنبال این خبر، از میزان معاملات در بازار کاسته شد. امروز قیمت های بازار، ترکیبی از بدون تغییر و افزایشی و کاهشی بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس عمده گروه ها به جز سنگین تزریقی که 100 تا 600 تومان افزایش داشت، یا بدون تغییر بودند یا تغییر آن ها جزئی بود. گروه پ پ نساجی به دنبال کاهش عرضه mfi پایین ها و رقابت های بورس کالا، همگی افزایشی بودند و بین 100 تا 1000 تومان رُشد قیمت را ثبت کردند. پ پ ها شیمیایی نیز 100 تا 800 تومان صعود کردند.

شروع هفته‌ی نفت با صعود به 75 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 72 دلار به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را با صعود به 75 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 75 دلار و 97 سنت. کشف سویه جدیدی از کرونا به نام اُمیکرون، باعث شد روز جمعه، بازارهای جهانی از جمله نفت با سقوط قیمت ها مواجه شوند.

پایان کاهشی بورس تهران
بورس تهران که از ابتدای هفته روندی کاهشی داشت امروز را ابتدا افزایشی آغاز کرد اما در نهایت کاهشی شد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 4 هزار و 183 واحد اُفت به 1 میلیون و 363 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟